Zalogowaliśmy się na konto nauczyciela na stronie https://machinelearningforkids.co.uk
Po zalogowaniu się wspólnie utworzyliśmy Projekt "Znajdź to!" zaznaczając obrazy jako typy danych, które mają być rozpoznawane.
Po utworzeniu 3 kategorii podzieliliśmy się na 3 grupy. Każda osoba miałą za zadanie umieścić okresloną liczbę zdjęć w ustalonym kolorze w swojej kategorii.
Kolejnym etapem było trenowanie modelu. W efekcie utworzyliśmy aplikację rozpoznającą przedmioty w kolorach zielonym, czerwonym i niebieskim. Testowaliśmy ją umieszczajac linki do innych zdjęć lub podstawiając do kamery kolowe przedmioty zalezione w sali komputerowej.
Pod koniec zajęć uruchomiliśmy App Inventor i tym razem staraliśmy się utworzyć program reagujący na dotyk. Na ekranie umieszczone miały być zdjęcia zwierząt. Po kliknięciu na nich możemy usłyszeć odgłosy tych zwierząt. Korzystaliśy z instrukcji, którą opracowywali uczniowie naszej szkoły na wcześniejszych zajęciach z programowania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz