środa, 2 października 2019

Wyspa skarbów - programowanie bez komputera.

Korzystając z zasobów projektu Computer Science Unplugged, uczniowie kółka komputerowego w tym roku zaangażują innych uczniów w poszukiwania Wyspy Skarbów. 
Celem tej zabawy jest pokazanie, że można uczyć się o informatyce bez komputera. 


Celem jest dotarcie na Wyspę Skarbów. Statki innych piratów żeglują ustalonymi dawno trasami pomiędzy wyspami tej części świata i podróżnicy mogą liczyć na to, że dostaną się na ich pokład. 



Z każdej z wysp można się wydostać w kierunku dwóch innych za pomocą dwóch statków: A lub B. Jest jednak pewien problem: dopóki nie wsiądziemy na pokład nie dowiemy się, dokąd statek płynie! Piraci nie udostępniają mapy, na której byłyby zaznaczone wszystkie wyspy. 


Każdy więc musi stworzyć własną mapę, za pomocą której będzie śledzić trasę swojej podróży.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz